Uheldig start på nyåret. GODE NYHETER :-)

I dag hadde jeg store planer om å strikke ferdig Mariusgenseren.
Men sånnmindre vond i kveld ikke.
Skulle bare en rask handletur på Rema 1000 for litt småting.
Kom inn dyrene og tok med meg en liten trillevogn. Og så skjedde det. 
Jeg skled på fuktig gulv som det var en del jord på. Det skjedde så fort at jeg ikke hadde tjangs til å klare å holde meg oppreist.  Jeg smalt i gulvet med kneet og venstre hånda først. Klarte heldigvis å redde hodet.
Forfjamset reiste jeg meg opp og sa at det gikk bra. Plukket til meg de varene jeg skulle ha, gikk til kassen og betalte.
Etter gåturen hjem kjente jeg at jeg hadde slått meg godt. 
Nå i kveld/natt så er kneet greit, men hånden er ikke god.
Jeg får se den ann i morgen. Kanskje ta en tur til legevakta da.
Dette har ikke jeg tid til. Har jo bestillinger på gensere som må bli ferdig. 

I kveld (søndag) har jeg vært en tur på legevakta i Horten. 
Legen mente jeg mulig hadde et brudd i venstre ringfinger, så i morgen blir det tatt røntgen av hånda. Håper på det beste, men frykter det er brudd. 
Smertene gikk bare på utover dagen i dag, så da tenkte jeg det var lurt å få sjekket den. 
Den er mindre hoven i dag, men mer tydelige smerter over/mellom knoken.

Svar på røntgen kommer i morgen :/ 

Da er jeg hjemme fra røntgen og samtale med lege. INGEN BRUDD!!! 
Jeg hadde en brist på knoken, men innen en uke burde jeg kunne bruke hånden som normalt igjen. Hvis ikke så skulle jeg komme tilbake. 

Sånn ser hånda ut etter 3.dagen. 
Mindre hoven, men flere farger. 
Den er mindre vond i kveld enn det den var i går kveld. 



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull