Dorthe genser i juksepatent.

I gang med den andre genser i juksepatent.  

Denne blir strikket med Christopher og silk.  Dette er garn du får kjøpt på www. yarn- paradiset. com
Christopher krem har nr:32051
Silk krem har nr: 25262


Strikker på pinne nr 7.
La opp 78 masker på bak, og framstykket. 
Plukker opp 52 masker fra bolen til ermer, og feller jevnt ned til 32 masker. 
Strikket ermene 52 cm lange. 
Bakstykket er ca 72 cm langt. 
framstykket er 67 cm langt. 



Da ble den ferdig, og jeg ble kjempefornøyd med denne også :-)


Så langt kom jeg med første nøste med Christopher. 36 cm
Ryggen er ferdig. Utrolig mykt garn. 
Da er bolen ferdig. I morgen starter jeg med ermer. ;) 
Gleder meg til den er ferdig. Da skal jeg strikke en til Minsin <3 også :)
Den blir i grå ;) 
Da er den ferdig for bruk. Kommer til å lage en til, muligens for salg. Vi får se om det er noen som har lyst på ;) 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull