Mariusgenser i sort, grå og lilla

Strikker mariusgenser i superwash ull. Klassisk utgave men med utradisjonelle farger. Den blir i sort, grå og lilla. 
Garnet er Trysil garn som tåler maskinvare på 30 grader med MILO og husk at det ikke skal brukes skyllemiddel. 
Garnet passer til strikkepinne nr 3 og 3,5.



Da er genseren ferdig. Synes den ble så fin at det frister å strikke en maken til meg selv også :-) 

Etter å ha strikket feil på kryssmønsteret, så ble jeg så irritert på meg selv at strikketøyet ble liggende i et par dager. I dag tok jeg mot til meg og rekket opp feilen og satte i gang på nytt. Nå er alt rett og farten på pinnene er tilbake :-)
Blir lilla på toppen. Ikke mye igjen på bolen nå. 
Første arm er ferdig strikket. Gjenstår å få festet litt tråder. 
Ferdig montert. Gjenstår litt damping. 
Også må jeg strikke ferdig halskant. Da skal den være klar for overlevering :-)
Halskanten er ferdig :-) 
En liten bekreftelse :-) 
En liten hilsen ifra meg <3

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull