Julepresanger.

Det har vært stille ifra meg på bloggen en stund nå, og det har sin enkle forklaring.
Jeg strikker julegaver, og noe av det kan jeg ikke legge ut her nå pga det er til venner/familie og de følger med på bloggen min. 
Men her kommer det noen smakebiter som det ikke er farlig å legge ut. 



Tenn-brikett-skjuler i mariusmønster og flettemønster. 



Tenn-brikett-skjuler i mariusmønster og flettemønster. 


Klar for innpakking. 



Mer klart for innpakning.

Tenn-brikett-skjuler i mariusmønster 
Denne ble for stor som tennbrikett skjuler, enda jeg brukte anbefalt garn og pinnestørrelse. 
Da ble den til noe nyttig allikevel. Nemlig en god og varm lue. 
Passet perfekt som lue :-)





Grytekluter til besteforeldre som har alt fra før. 



Zaloflaske-magebånd. Mangler å få sydd på knapper. 

Da ble en til ferdig. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull