søndag 6. oktober 2013

Marius genser på pinne 7

Tykk, varm og veldig myk genser som blir strikket av Peru Alpaca Bulky. Dvs at den blir strikket på pinnestørrelse 7. Dette blir spennende.
Jeg skal strikke damegenser med rundt bærestykke. 



Da er den ferdig, og jeg ble fornøyd. Trodde den skulle bli i str M, men ble nok en romslig L.
Gleder meg til å bruke den :-) 



Kjempemykt garn. Tror ikke dette vil klø.




Første arm har kommet på ;) 


Jeg har ikke kommet så mye lengre i dag. Når man har kommet godt i gang med neste mønster, og så oppdager at første rad er strikket feil. Blæ!!! Å plukke opp maskene fler runder tilbake er ikke gøy. Men nå er det iallefall riktig. 







Ikke mye igjen nå :-)





Gleder meg nå. Nesten ferdig. Johooo. 

  


Ferdig, ferdig ferdig.. Johooo :-) Kjempefornøyd med den. 



Utrolig mykt og godt garn å strikke av ;)



Garnet kommer ifra Iceyarns.
Jeg brukte 12 nøster med Peru Alpaca Bulky - camel brown
2 nøster Peru Alpaca light- light beige. Brukte 2 tråder med dette.
1 nøste Peru Alpaca bulky - dark brown.




Nærbilde av struktur.



Dette garnet var det gøy å strikke av :-)