Elisabeth fortsetter å gjøre ting hun ikke har gjort før 2

SELGES!
Str 2 til 3 år

400,-


og nå er den ferdig. Den ble jo søt da :)


Dette skal også bli en Marius genser med litt annen vri ;)



Ferdig med bolen.  




Dette er ikke gøy, heller litt vanskelig. 
Men jeg har ikke lært meg magic loop. 
Det må bli noe jeg må lære meg også. 
Det klarer jeg sikkert. Hehe. 



Dette er garnet jeg bruker på rosafargen. 



En arm til, så begynner det spennende :-) 



Dette er litt av en jobb. Holde styr på 3 tråder. Snart blir det 4. Håper bare på at det blir sånn noenlunde bra. Øvelse gjør mester er det vist noe som heter. 


Nå begynner det å ligne en genser.. Uvant og mye jobb med med Hello Kitty mønster. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull