Strikket ullgenser eller topp.

Om det blir genser eller topp kommer ann på hvor mye garn som går med. 
Garnet er ull/akryl blanding fra Iceyarns. 
Fargen er grå og sort. Veldig mykt og klør ikke. 
Str er jeg ikke helt sikker på enda. Strikker ikke etter noe mønster, den ble bare til underveis. Trolig blir den str M/L eller helst en L om jeg skal ha den selv. 


Da har den fått ermer og har blitt en genser. Denne blir god å ha på utover høst og vinter dager. 





Nå har jeg kommet så langt.. Og da var det store spørsmålet? Ermer eller ikke.. jeg har garn nok..
Det er ull, så kanskje med, så det blir en lun ullgenser? 



Har allerede blitt ferdig med fronten. 




 Her er nærbilde av garn og mønster. 
Rett og slett enkel og dobbel kast som jeg slipper med. Blir stilig og effektfullt.


Kommentarer

  1. Den ble ordentlig lekker klem Siv

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Siv .. ble fornøyd med denne :-)
      Første genser som jeg strikker uten mønster.. Ble bare til underveis ;)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull