Dorte/Skappel genser.

Da har jeg startet på Skappel genser i frisk orange farge. Må komme meg litt ut av hvit/grå/sorte sonen jeg ofte faller i.

Selges! 






Nærbilde av farge og garn


Nærbilde av hjertet <3


Nærbilde av halsåpningen.


Sånn ble genseren. Passet til meg, og den var VARM, myk og god å ha på.




Synes denne fargen ble kjempefin. Finere enn jeg trodde på forhånd :-) 
Garnet jeg har brukt er fra Iceyarns ( selvsagt ) og er i Mohaire classic, og pure Alpakka. Blir mykt og godt. Tykk og varm genser. Bruker pinne nr 7. 
Jeg er ingen reser med strikkepinner, så jeg er ikke ferdig i morgen 😉 :) 
Mulig det blir en liten forandring eller to, men sier ikke noe om det enda. Følg med :D 

Dette er  pure alpakka garn. Kjempemykt og godt . 

Dette er mohair garn. Mykt og blankt. Skinner nesten som kobber ;) 











Dette blir på fronten av genseren :) 

Må vel ha ermer på den også. 

Da er første armen ferdig. Ting tar tid. :)



Link til den orginale Skappel-genseren: 
http://skappelgenseren.no/



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull