Noen av broderiene jeg har laget. har brodert mange fler, men her er et lite utvalg.


Stort veggbilde. 



Dette ble jeg ferdig med i 2012. MYE arbeide med det, siden det bitte bitte små sting. Ble kjempefornøyd når det endelig kom på veggen :-) 


Med en ivrig jeger i hus, så måtte det bli et jakt-bilde også ;) 


Bryllups-bilde


Duk/løper


Jordbær-duken er på plass hver sommer :-) 



Bryllups-bilde med bittesmå sting :-) 


Disse har jeg laget mange av, både til små jenter og gutter :-) 


Som oppdretter av Beagle, så må man jo ha en på veggen også :-) 

Jeg brodere mest på vinteren. Jeg har ikke samme tålmodighet på sommeren, så da blir det mer hekling ;)

De fleste mønstre fra disse bildene er fortsatt tilsalgs, så jeg kan ikke legge de ut her.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull